De rol van HR-manager in vogelvlucht
Jij werkt straks voor zowel PaSCAL ramen en deuren als atoom13; twee bedrijven die naadloos samenwerken binnen de wereld van aluminium kozijnen. atoom13 is de producent van hoogwaardige aluminium kozijnen, waarbij innovatie en kwaliteit voorop staan. PaSCAL ramen en deuren brengt deze producten vervolgens succesvol op de markt, zowel voor particuliere klanten (B2C) als voor zakelijke partners (B2B).
Als (aankomend) HR Manager ben jij hét aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde zaken binnen PaSCAL ramen en deuren en atoom13 voor de directie, management en medewerkers. Je ontwikkelt en implementeert het strategisch en tactisch HR-beleid en zorgt ervoor dat dit naadloos aansluit bij de doelstellingen van beide organisaties. Je werkt nauw samen met de directie, het managementteam – waar je onderdeel van bent – en de verschillende teamleiders van zowel PaSCAL ramen en deuren als atoom13. Daarbij ben je verantwoordelijk voor zowel beleidsmatige als operationele HR-taken en de instandhouding van de kernwaarden van beide bedrijven in de dagelijkse gang van zaken.
Onze bedrijfscultuur en jouw werkplek
Bij moederbedrijf PaSCAL ramen en deuren denken we groots, maar verliezen we nooit de kleinste details uit het oog. Ons team? Dat is uniek. Het echte ‘wij-gevoel’ voel je meteen: we staan voor elkaar klaar, werken hard met een flinke dosis plezier en in de lunchpauze wandelen we vaak samen. Je werkt vanuit een modern kantoor: zo kun je rekenen op een ergonomische werkplek met twee schermen.
Wij stimuleren je om het beste uit jezelf te halen. We vinden het belangrijk dat je blijft groeien en daarom praten we regelmatig over jouw ambities en hoe we die samen kunnen waarmaken. Dus die aanvullende opleiding die je al een tijdje op het oog hebt? Die volg je gewoon naast je werk, net zoals veel van je collega’s. Ontwikkeling en groei staan hoog op ons lijstje, dus daarin bieden wij volop mogelijkheden.
En de arbeidsvoorwaarden? Meer dan goed!
- Een veelzijdige functie waarbinnen eigen initiatief sterk aangemoedigd wordt;
- Werken binnen twee organisaties met een team van ruim 40 medewerkers, een informele sfeer en korte lijnen;
- Mogelijkheden om actief mee te bouwen aan de verdere professionalisering van onze HR;
- Een brutosalaris tussen de €4.000 en €5.200 euro per maand (op basis van een fulltime werkverband);
- 25 vakantiedagen en 13 atv-dagen (op basis van een fulltime werkverband);
- Flexibiliteit in werktijden en -dagen en de mogelijkheid om thuis te werken;
- Een goede pensioenregeling en 8% vakantiegeld;
- Reiskostenvergoeding vanaf 15 km;
- Waar gewerkt wordt, moet ook tijd voor ontspanning zijn – daarom organiseren wij regelmatig personeelsfeestjes met als jaarlijks hoogtepunt onze zomer-BBQ.
Hebben wij je interesse gewekt?
Wil jij jouw HR-expertise inzetten in deze afwisselende en verantwoordelijke rol? Je eerste contact zal plaatsvinden met Van Kasteren HR. Zij verzorgen de screening en kennismaking. Vul het onderstaande sollicitatieformulier in, of stuur je CV en motivatie naar info@vankasteren-hr.nl, dan nemen zij binnen 5 werkdagen contact met je op.
Wij kijken uit naar je sollicitatie en hopen snel kennis met je te maken onder het genot van een kop koffie (of thee)!
Solliciteer direct