Vacature
HR Manager

Een leidinggevende rol met volop ruimte voor initiatief

Ben jij een ervaren HR-professional die graag het verschil maakt binnen twee dynamische en groeiende organisaties? Heb je strategisch inzicht én een hands-on mentaliteit? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Solliciteer

Deurne, NB

24 - 32 uur

Vast contract

JOUW PROFIEL

Als ervaren HR-specialist heb jij een afgeronde HBO-opleiding in Human Resource Management of een vergelijkbare richting en – nog belangrijker – minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie. Dankzij jouw expertise en ervaring beschik jij over up-to-date kennis van arbeidsrecht en HR-trends waardoor jij onze processen moeiteloos stroomlijnt, en daarnaast heb je al ervaring met het opstellen én implementeren van beleid; voor jou is het allemaal gesneden koek.

Jij beschikt over sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden, waarmee je helder jouw visie overdraagt aan je collega’s van het managementteam. Bovendien ben jij zelfstandig, besluitvaardig, en schakel je met gemak tussen strategie en uitvoering. Jij kunt op elk moment optimaal presteren, zelfs onder druk, maar je weet wel altijd de belangen van de mensen scherp in het oog te houden en de juiste prioriteiten te stellen.

WIE WIJ ZIJN

Wij zijn dé partner voor bouwprofessionals, gespecialiseerd in de handel en installatie van houten, kunststof en aluminium kozijnen. Met meer dan 25 jaar ervaring in gevelelementen bieden we innovatieve oplossingen op het gebied van design, comfort, gebruiksgemak, veiligheid en inbraakbeveiliging, allemaal vanuit één doelstelling: ultieme klanttevredenheid.

Bij PaSCAL ramen en deuren staan kwaliteit, innovatie en klantgerichtheid centraal. Wij zijn specialist in hoogwaardige ramen en deuren en hebben een groeiende reputatie in onze branche. Samen met onze collega’s van atoom13 – de meest moderne aluminiumfabriek van Nederland, en tevens de plek waar onze aluminium elementen geproduceerd en samengesteld worden – bieden we een dynamisch en divers werkveld waar jouw HR-expertise volledig tot zijn recht komt.

 

WAT JIJ GAAT DOEN

De rol van HR-manager is nooit saai. In deze veelzijdige rol krijg jij veel verantwoordelijkheden en fungeer je als hét aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde zaken binnen PaSCAL ramen en deuren en atoom13. Dit houdt in dat jij onder andere het HR- en verzuimbeleid zult opzetten, ontwikkelen, en bovendien uitvoeren. Je bewaakt de gesprekscyclus binnen beide firma’s en ondersteunt ontwikkeltrajecten en recruitment-processen.

Jouw ruime ervaring maakt dat jij er steevast voor zorgt dat de wet- en regelgeving conform de CAO voor het Metaalverwerkingsbedrijf nageleefd wordt. Ook bekommer jij je met het personeel in de breedste zin: je beheert en actualiseert de personeelsdossiers en het personeelshandboek, en daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opzetten van medewerkerstevredenheidsonderzoeken. Ten slotte zorg jij dagelijks dat onze kernwaarden verankerd zijn in het doen en laten van de organisatie.

WAAROM WERKEN BIJ PASCAL RAMEN EN DEUREN?

Onze collega Joop vertelt:

18 jaar geleden begon mijn avontuur bij PaSCAL ramen en deuren. Door de jaren heen heb ik in verschillende rollen kunnen bijdragen aan ons succes. Wat PaSCAL voor mij zo’n fijne werkgever maakt? De vooruitstrevendheid, de ambitieuze sfeer, en de vrijheid die ik krijg om mijn doelen te bereiken.

Na 12 jaar in zijn functie als Commercieel Manager heeft Joop de overstap naar Accountmanager gemaakt. “Het leukste aan mijn werk? Het persoonlijke contact met bouw- en klusbedrijven. Ik luister naar hun behoeften en neem hun zorgen uit handen. Dat geeft me enorm veel energie en werkplezier. Bij PaSCAL is ook zo’n carrière-switch mogelijk, en dat waardeer ik!

Joop Wijnands
Accountmanager bij PaSCAL ramen en deuren

Benieuwd wat onze andere collega’s zo enthousiast maakt over werken bij PaSCAL ramen en deuren? Volg ons op LinkedIn, Facebook of Instagram voor een kijkje achter de schermen.

De rol van HR-manager in vogelvlucht

Jij werkt straks voor zowel PaSCAL ramen en deuren als atoom13; twee bedrijven die naadloos samenwerken binnen de wereld van aluminium kozijnen. atoom13 is de producent van hoogwaardige aluminium kozijnen, waarbij innovatie en kwaliteit voorop staan. PaSCAL ramen en deuren brengt deze producten vervolgens succesvol op de markt, zowel voor particuliere klanten (B2C) als voor zakelijke partners (B2B).

Als (aankomend) HR Manager ben jij hét aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde zaken binnen PaSCAL ramen en deuren en atoom13 voor de directie, management en medewerkers. Je ontwikkelt en implementeert het strategisch en tactisch HR-beleid en zorgt ervoor dat dit naadloos aansluit bij de doelstellingen van beide organisaties. Je werkt nauw samen met de directie, het managementteam – waar je onderdeel van bent – en de verschillende teamleiders van zowel PaSCAL ramen en deuren als atoom13. Daarbij ben je verantwoordelijk voor zowel beleidsmatige als operationele HR-taken en de instandhouding van de kernwaarden van beide bedrijven in de dagelijkse gang van zaken.


Onze bedrijfscultuur en jouw werkplek

Bij moederbedrijf PaSCAL ramen en deuren denken we groots, maar verliezen we nooit de kleinste details uit het oog. Ons team? Dat is uniek. Het echte ‘wij-gevoel’ voel je meteen: we staan voor elkaar klaar, werken hard met een flinke dosis plezier en in de lunchpauze wandelen we vaak samen. Je werkt vanuit een modern kantoor: zo kun je rekenen op een ergonomische werkplek met twee schermen.

Wij stimuleren je om het beste uit jezelf te halen. We vinden het belangrijk dat je blijft groeien en daarom praten we regelmatig over jouw ambities en hoe we die samen kunnen waarmaken. Dus die aanvullende opleiding die je al een tijdje op het oog hebt? Die volg je gewoon naast je werk, net zoals veel van je collega’s. Ontwikkeling en groei staan hoog op ons lijstje, dus daarin bieden wij volop mogelijkheden.


En de arbeidsvoorwaarden? Meer dan goed!

  • Een veelzijdige functie waarbinnen eigen initiatief sterk aangemoedigd wordt;
  • Werken binnen twee organisaties met een team van ruim 40 medewerkers, een informele sfeer en korte lijnen;
  • Mogelijkheden om actief mee te bouwen aan de verdere professionalisering van onze HR;
  • Een brutosalaris tussen de €4.000 en €5.200 euro per maand (op basis van een fulltime werkverband);
  • 25 vakantiedagen en 13 atv-dagen (op basis van een fulltime werkverband);
  • Flexibiliteit in werktijden en -dagen en de mogelijkheid om thuis te werken;
  • Een goede pensioenregeling en 8% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 15 km;
  • Waar gewerkt wordt, moet ook tijd voor ontspanning zijn – daarom organiseren wij regelmatig personeelsfeestjes met als jaarlijks hoogtepunt onze zomer-BBQ.


Hebben wij je interesse gewekt?

Wil jij jouw HR-expertise inzetten in deze afwisselende en verantwoordelijke rol? Je eerste contact zal plaatsvinden met Van Kasteren HR. Zij verzorgen de screening en kennismaking. Vul het onderstaande sollicitatieformulier in, of stuur je CV en motivatie naar info@vankasteren-hr.nl, dan nemen zij binnen 5 werkdagen contact met je op.

Wij kijken uit naar je sollicitatie en hopen snel kennis met je te maken onder het genot van een kop koffie (of thee)!

Solliciteer direct

 

SOLLICITATIEFORMULIER